Lovelymine Retur
Julegaver kan byttes til og med d. 10 januar 2024
Hos Lovelymine har vi 14 dages returret
Køb af returlabel igennem Lovelymine:
Du kan købe en GLS-returlabel igennem Lovelymine, den finder du her:
https://lovelymine.dk/return-label.html
Indtast dit ordre nr. og herefter er din returlabel klar til at blive printet.
Vi modregner 29 kr. fra det samlede returbeløb, ved brug af vores GLS-returlabel. Det er ikke et krav at du benytter en returlabel købt igennem Lovelymine, men blot et tilbud. Det kræver du har mulighed for selv at printe.
Husk: vedlæg og udfyld din returseddel. Har du ikke din returseddel, kan du vedlægge en kopi af din ordrebekræftelse eller en seddel med: ordre nr., telefon nr., navn
OBS: har du ikke selv mulighed for at printe en returlabel, kan du altid sende en mail med dit ordre nr., så kan vi sagtens vedlægge en GLS-returlabel til din ordre. Vi skal dog have mailen inden din ordre afsendes. Er ordren pakket, vil det ikke være muligt.
Vi vedlægger ikke en GLS-returlabel til din ordre automatisk, da vi mener ovenstående er et fint supplement, så vi ikke bruger unødige ressourcer på at printe en masse returlabels, der alligevel ikke bliver brugt.
Hvis du ønsker at returnere en vare til Lovelymine, ved brug af egen returlabel, følg nedenstående:
Sendes til adresse: Tybjergvej 12, 4160 Herlufmagle, ATT: Lovelymine
Udfyld din returseddel (den er vedlagt din ordre), såfremt du ikke har din returseddel, bedes du blot vedlægge en kopi af din ordrebekræftelse eller tilføje en seddel med:
Navn, adresse, telefon nr., samt ordre nr.
OBS: Vi modtager kun pakker sendt med levering direkte til vores adresse. Vi afhenter ikke pakker i pakkeshops / posthuse. I så fald vil pakken gå retur til afsender
Vi anbefaler, at du sender med Track and Trace, da vi ikke erstatter varer, der går tabt under transporten. Husk altid at gemme din kvittering, når du sender en pakke, da dette er dit bevis på, at pakken er sendt. Denne skal du bruge, såfremt pakken går tabt under forsendelse. Gem kvitteringen, indtil din refundering er afsluttet.
Alle omkostninger i forbindelse med returnering af varer er købers ansvar.
Vi behandler alle returpakker 2-3 gange om ugen, du vil automatisk få en mail, når din returpakke er behandlet. Har du spørgsmål til din retur / refundering, kan du sende en mail til:
[email protected], vi besvarer alle henvendelser så hurtigt som muligt.
Ved brug af Mastercard, skal du være obs på der kan gå 35 hverdage, inden din egen bank frigiver pengene
Reklamation:
Send altid en mail til: [email protected]
Vedhæft dit ordre nr. og et billede af din reklamation. Herefter finder vi den bedste løsning
Ikke afhentede pakker:
Pakker der ikke afhentes inden for tidsfristen, vil automatisk blive sendt retur til Lovelymine. Her modregner vi 29 kr. fra det samlede returbeløb. Dette er ikke en optimal måde at returnere på.
Har du spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at sende en mail til: [email protected], så besvarer vi hurtigst muligt.