Loading products...
x

Log ind

Indtast din email eller brugernavn og adgangskode

Har du glemt din adgangskode?

x

Vi skal nok hjælpe dig

Indtast din email og vi sender en ny adgangskode

<

    Forslag

    Der er ingen produkter i din kurv!
     
     
     

    Lovelymine

    Ønsker du at returnere en vare, skal du sende til:

    Råsøvej 23 4160 herlufmagle Att.: Lovelymine

    Udfyld den returseddel der er vedlagt din ordre

    HUSK at notere dit ordre nr. som står på din følgeseddel/kvittering (modtaget med din ordre / på mail) og skriv, om du ønsker pengene retur eller en tilgodeseddel. Hvis pengene for varen ønskes retur, bliver de returneret til samme kreditkort, som er brugt ved købet. Dette er af sikkerhedsmæssige årsager.

    Vi anbefaler, at du sender med track and trace, da vi ikke dækker beløbet for varer, der går tabt ved forsendelse.

    Omkostninger i forbindelse med returnering af varer påhviler dig som køber.

    Du kan som køber derfor ikke sende en /flere vare(r) retur, med en forventning om at vi dækker dine fragtudgifter. Såfremt det er en reklamation kan andet aftales, men i disse tilfælde skal en returlabel sendes af os, ellers kan vi ikke dække omkostningerne.

    Du har også mulighed for at købe en returlabel via vores hjemmeside. Vi benytter GLS

    Bytteregler generelt:

    Du har altid 30 dages fortrydelsesret, som gælder fra den dag du har modtaget dine varer. Såfremt du ønsker at returnere en vare, skal du sende til:

    Råsøvej 23 4160 Herlufmagle Att.: Lovelymine

    Du skal:

    Udfylde din returseddel Husk at notere dit ordre nr. som står på din følgeseddel (sendt sammen med din ordre) eller din kvittering (sendt til den mail, der er brugt ved købet.) Ønskes pengene refunderet, vil de blive udbetalt til det kreditkort, der er brugt ved købet. Dette er udelukkende grundet sikkerhedsmæssige årsager. Alle omkostninger i forbindelse med fragtomkostninger påhviler dig som køber.

    Vi anbefaler (men det er ikke et krav), at du sender med track and trace, da vi ikke dækker pakker, der går tabt i posten. Pakken må ikke sendes til pakkeboks eller posthuse, men kun med levering til adressen.

    Du kan også købe en returlabel via vores hjemmeside, vi bruger GLS. 

    Grundet den nye forbrugerlovgivning, har du som forbruger mulighed for at fortryde dit køb efter brug af varen. Dog med forbehold for, at du som forbruger selv hæfter for eventuel forringelse af varens værdi. Du har selvfølgelig ret til at prøve varen, uden at dette anses for en forringelse af varen. Mærker og andet emballage anses som en del af varens oprindelige værdi. Det er udelukkende lovelymine.dk, der vurderer varen og en eventuel forringelse heraf. Lugt af parfume eller røg anses for en forringelse af varen.

    Alle returvarer bliver behandlet i løbet af 3-5 hverdage fra modtagelsen af pakken.

    Såfremt du har betalt med dankort, kan der gå 1-3 bankdage, fra vi tilbagefører beløbet, til du har dem igen. Har du betalt med Mastercard kan der gå op til 30 bankdage, før du har pengene retur.

    Har du yderligere spørgsmål eller er uforstående overfor ovenstående, er du velkommen til at skrive en mail til:

    [email protected], vi svarer mellem 9.00-14.00 på hverdage, længere svartid i weekenderne 

     

    I de perioder vi har FRI retur:

    Skal du sende en mail til vores kundeservice: [email protected] med dit ordre nr. og at du ønsker en returlabel tilsendt. Herefter sender vi en returlabel indenfor 24 timer i hverdagene. Vi sender ikke i weekenden. Det vil altid være via Gls. Du skal selv printe din returlabel og indlevere pakken, hvor der afhentes Gls pakker. Husk at få en kvittering. Det er kun i perioder der er fri retur og det er kun muligt, hvis du selv kan printe din returlabel. 

    Såfremt du har købt en returlabel et andet sted, kan du ikke gøre brug af fri fragt, da vi ikke dækker dette.

    Husk at vedlægge din returseddel udfyldt med dit ordre nr. Fri retur er kun gældende i de perioder vi reklamerer med dette. Det gælder ikke med tilbagevirkende kraft. Har du spørgsmål til ovenstående, kan du sende en mail til vores kundeservice: [email protected] 

     

    Fragt:

    Vi sender med GLS eller DAO og sender din ordre afsted inden for 1-2 hverdage. Har du særlige ønsker til forsendelse, så kan du altid skrive en mail eller ringe til os. GLS leverer ikke i weekenden.

    GLS med levering til pakkeboks i DK:

    Ved køb under 499 kr.: 29 kr. Ved køb over 499 kr.: Fri Fragt

    GLS med omdeling til erhverv/privat: uanset ordrebeløb: 39 kr.

    DAO med levering til pakkeboks i DK:

    Ved køb under 499 kr.: 29 kr. Ved køb over 499 kr.: Fri Fragt

    DAO med omdeling til erhverv/privat: uanset ordrebeløb: 39 kr.

     

    Vi forbeholder os rettighederne til at ændre i fragtpriserne, men gør opmærksom på dette. I perioder har vi fri fragt uanset ordrestørrelse.

     

    OBS: Vi sender kun i Danmark, dvs vi ikke sender til udlandet på nuværende tidspunkt.

    En ordre til Sverige eller Norge, vil derfor blive annulleret, med mindre køber ønsker at betale en fragtpris på henholdvis:

    Sverige: 300 dk. Kr.

    Norge: 500 dk. Kr.

    Vi forbeholder os rettighederne til altid at kunne annullere en ordre til udlandet, såfremt køber ikke ønsker at betale fragt.

     

    IKKE afhentede pakker:

    Såfremt en pakke ikke er afhentet indenfor den tidsfrist gls tilbyder, vil pakken gå retur til os. Såfremt kunden ønsker pakken annulleret, vil det koste et fragt gebyr på 50 kr. Beløbet vil blive modregnet fra ordren.   Ønkser du alligevel din ordre, vil yderligere fragtomkostninger vurderes individuelt. Det er din opgave at kontakte os, ved en ikke afhentet pakke. Såfremt vi ikke hører fra dig, kontakter vi dig, men der er ikke frist for hvor længe efter.  Denne måde er ikke en optimal måde at returnere en pakke på, da det ofte også kan tage meget længere tid og koster et gebyr på 50 kr. 

    popup image

    .. Tilmeld.

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag mails omkring nyheder, udsalg, rabatkoder mm. før alle andre.